fredag 24 juli 2015

Jag vill sjunga en klagosång...

men jag kan ingen.
Så jag får väl bara klaga i stället.

Typ för två dagar sedan började jag känna att jag mådde skit.
 Halvfebrig och huvudvärk.
Inte för att överdriva men jag hade typ ont överallt.

Vad händer då?
Jo jag ska ta två treo..MEN det fanns inga.
Jag stod där i köket och tänkte...
Skjut mig,här och nu!
Medans Zeus satt och tittade på mig.
Hade han kunnat prata hade han sagt,
-Du jag behöver gå ut nu.
Men han kan inte prata så han fick vänta en timme.
Under pust och stön vid mina fötter.
Är det någon som känt sig sjuk någongång med
en hund som suckar konstant?
Kan tala om att det är ingen hit.
HAN ser ut som han är på gränsen till döende.
När det är JAG som är sjuk.
Vill bara påpeka att han kom ut.
Jag är ingen djurplågare.
Men ibland kunde jag faktiskt önska att man kunde
göra med hundar som med kattor.
Ge dom en låda så är problemet löst :)

En dag åt jag blodkorv,
som jag hade längtat efter.
Detta var under tiden jag hade feber.
(jag klarar inte feber)
Då skrev jag en status på fb.
Kan man ge grisar hundblod?
Som tur var skrev jag det på natten.
Gick o lade mig och tänkte....
MEN VAD SKREV JAG!!!!
Gick upp o kollade,jodå jag hade skrivit
kan man ge grisar hundblod.
Det skulle ju vara tvärtom.
Kan man ge hundar grisblod.
För jag var inte säker på att jag kunde ge blodkorv
till Zeus.
Jag vet inte hur många som hann läsa det.
Men jag hoppas att det inte var många.
Jag mår fortfarande skit.
Men nya treo är inköpta så min feber hålls nere.
Och jag lovar dyrt och heligt att jag matar inga grisar
med hundblod.
Ha det bra mina vänner.
Ni andra,ni vet själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar