söndag 21 april 2019

Det ända jag gör är tänker

Och bloggar om mina tankar.
Som sagt så dog min fader alldeles för tidigt.
Och jag är snart 61.
Undrar om han visste när han var 61 att det inte fanns så mycket tid kvar?
Hoppas inte det.
Vi är lika envisa båda två inte han längre.
Jag kommer aldrig att sluta sakna honom.
Man ska lära sig leva utan honom.
Det har jag gjort.
Jag vet att han inte finns mer.
Alla jag känner älskade min far.Han var en rolig man.
Han var den som alltid mötte en med en kram och ett jag älskar dig.
Vi kanske träffas igen en gång.
Med dig kände jag mig trygg och lycklig.

Tack för att du fanns.
Jag vet ju att du aldrig kan komma tillbaks.Men här får du en sång av mig.
Med din älskade Evert.Eller två låtar.



men jag var där och höll hans hand tills hans sista andetag,Vi ska enas i jorden jag och min far.

2 kommentarer:

  1. Alla som kände din far tyckte om honom. Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag sitter och ler nu när jag läser det här inlägget. Det finns så otroligt mycket jag minns av honom. Man kände sig alltid så hemma och trygg i hans hem. En del av mig kommer alltid att sakna tiden vi fick med honom.

    SvaraRadera