lördag 20 april 2019

En ny flygtur.

Men inte med ett flygplan.
Mitt knä viker sig när Lotus drar till och jag trillar i backen.
Snart kommer väl folk att kalla mig för kärringen som alltid trillar.
Han brukar som sagt gå fint men med Natalie som han älskar stod på andra sidan så ville han snabbt dit och där flög jag.IGEN!!!
Ibland undrar jag vad jag ska göra om jag inte kan gå.
Kan man ha rollater och två hundar?
Känns inte som en bra kombo.
Jag är helt enkelt gammal nu.
Först ger knäna upp sedan fick jag lunginflammation den är borta men knäna är kvar.
Och tro mig dom känns HELA JÄVLA TIDEN.
Jag fick värktabletter men dom vill jag inte ta för då får jag huvudvärk.
De flesta tror att jag alltid är hemma för att jag inte pallar gå ut.
Men så är det inte.
Jag minns när jag gick hela vägen hem till Maya med Felice´och Zeus det tog över en timme.
Men det var inga problem.
Nu skulle jag inte ens komma halv vägs.
Jag vet att jag är tjatig med mina knän.
Men dom stör mig.

Ha en bra dag mina vänner ni andra ha det som ni vill.

1 kommentar:

  1. Jodå rullator och två hundar går alldeles utmärkt. Jag är ett levande bevis. Körde med just det när jag inte hade ngn balans. Det gick långsamt ... Men det gick. haha

    SvaraRadera