onsdag 1 maj 2019

I dag fyllde vi år

Kungen och jag,
Vi är rätt bra både han och jag..
Jag fick besök.
Men bara det ja ville ha.
Ville egentligen inte fira alls.
Men det blev så i alla fall.
Hade helst stannat i min säng,
Grattis våran kung på din 73 års dag


Grattis till mig på min 61års dag.
Tack för alla gratulationer
Men vad jag fick var det jag ville ha
hade inte förväntat mig något alls.







 
Den första som ringde på min dörr i morse var min granne med en flaska vin från Uruguay där hon kommer ifrån den ska jag spara.Och jag blev så glad att hon kom ihåg min födelsedag .Jag har de bästa grannar som finns.
 
 
ha det gott mina vänner ni andra ha det som ni vill och jag skiter i vad alla tycker men det här är mitt lands nationalsång och den passar mig i dag.

 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott/ kram Linda ❤️��

    SvaraRadera