tisdag 13 februari 2018

Hund med stor käft!

I går var jag ute lite överallt med hundarna.
Vi hade trevligt och dom var trötta så även jag.
Försöker få dom att gå vid mitt knä eller bakom.
Det lär ta tid,Lotus kan det redan men Tana hon ska gå sida vid sida med Lotus.
Och då menar jag sida vid sida det finns inte 1 cm mellan dom.
Lotus går ofta lös och då lider stackars Tana,
Det är inte ett dugg synd om henne.

Som sagt vi hade trevligt på rastgård och promenad.
Men det kommer alltid ett men eller hur.
Hon hittade ett fågelben som hon absolut skulle käka på.
Tittade på mig och morrade.
Jag tänkte hur fasen ska jag klara det här.
Så jag försökte med FYYY och NEEJ.
Hon bara glodde och morrade.
Och jag tänkte att om jag kör in handen i den munnen så biter hon av min hand.
Så jag tog tre fyra djupa andetag och bände upp nosen på henne och skakade ut benet.
Sedan blev hon som ett lamm,ett skamset lamm.
Och jag tyckte att jag var jättecool som fixade det :)
Lotus satt som vanligt och kollade in vad som hände.
Tack för i dag slut för i dag.

Och så glömmer vi inte att titta här  https://jahiradogproject.com/hundar-till-adoption-available-dogs-2/

Och swisha hit +46737138241

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar