torsdag 19 april 2018

En gång i mitt liv

Var jag jätte rädd  för hundar som såg ut så här.

Jag vågade inte ens gå nära dom.
Nu finns denna hunden i mitt hem.
Hon är helt underbar snäll och full av kärlek.
Om hundar kan älska så älskar hon mig och Lotus.
Och jag är helt facinerad över henne.
Hon och Lotus är de snällaste hundar som finns men Lotus är en riktig surgubbe ibland.
Jag har lagt av med allt trams om att försöka dölja att de kommer från Spanien och bryr mig inte alls om vilka kommentarer jag får.
Mina hundar är mina hundar och måste man bry sig om var dom kommer ifrån?
Och varför hur ser man att att mina hundar är spanjorer om jag inte säger det?
Det gör man på något sätt.
Och jag känner bara JA mina hundar kommer från Barcelona passar det inte så gå vidare.
Och så kommer det vanliga.
Har du adopterat  hundar de kan bära på smittor som drabbar svenska hundar.
Och jag blir så trött.
Är svenska hundar på något sätt bättre än mina.
Dont think so.
Jävla trams ursäckta mitt språk.
Sulle aldrig valt några andra än Lotus och Tana visserligen var det inte Tana jag ville ha men jag kommer aldrig att ångra att det var henne jag tog.
Från dogs of pegasus.
Perfekt match.
Mina spanjorer är det bästa jag skaffat sedan får alla andra tycka vad dom vill.
Älskar dom med hela mitt hjärta <3

                                             Lotus och Tana

1 kommentar:

  1. Vi ska vara glada över våra fina hundar. Jag berättar för varje person vi kommer i samspråk med varifrån våra hundar kommer ifrån och känner ingen skam utan bara stolthet över beslutet att adoptera Bowie och Thalia. Konstigt nog, varje person jag berättat deras ursprung för känner någon annan som också adopterat från olika länder. Så vi är många och vi ska vara stolta över våra hundar och att vi hjälper dom till ett bra kärleksfullt liv. Just nu hör jag Thalia snarka i soffan och det låter så avslappnat och gulligt som helst :)

    SvaraRadera