måndag 10 februari 2014

Jag älskar mina hundar

Men jag älskar människor mer.
Behandla människor med respekt.
Så kommer människor att behandla djur 
med respekt.
Jag kommer ALDRIG att promenera
för hundar i Bulgarien.
Eller att hämta en hund som lider i Ungern.
Eller rädda hundar från Spanien.
Ge de 4500 kronorna till människor i stället.
Människor som inte har råd att ge sina barn mat.
bryr sig inte om hundar.
Jag förstår det.
Det har blivit fel någonstans,tycker jag.
När man värderar djur mer än människor.
Det är min åsikt ingen behöver hålla med.
Jag bor i Sverige,
Jag har mat o hund.
Och mat till min hund,
Men om jag inte bott här,kanske jag priotierat mat  till mina barn.
Tänk på det.


                                           För att jag kan,för att jag bor i Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar