söndag 23 februari 2014

Veckan

Som gått har varit trevlig.
Mesta delen av den i alla fall :)
Jag har varit ute och rört på mig lite.
Det känns dessutom som om det är vår i luften.
Bra,inte ens jag som den tomte jag är vill ha snö nu.
Fåglarna kvittrar o solen skiner.
Ganska mysigt faktiskt.
Hoppas det håller i sig.
Denna vintern har varit kall o mörk.
Jag har saknat ljuset.
Det har ju inte varit så mycket snö heller.
Annars brukar ju snön lysa upp och göra 
mig på gott humör.
Här följer veckan i bilder :)

                                          Jag var på möllan o skulle köpa nudlar.
                                          Men det fanns ju annat.
                                          Och andra sorters nudlar.

                                          Och indiskt godis.
                                          Färgade håret på "Jeffa"
                                                    Umgicks med min Oliv.
                                          Hon blir bara gulligare o gulligare.
                                          Söt liten fot som snabbt blir stor.
                                          På utflykt :)
                                          "Jeffa" klippte modern.
                                          Sam o jag gjorde charader.

1 kommentar: