söndag 28 augusti 2016

Var vaken tills kl 04 i morse.

För dottra skulle iväg med flyget till Barcelona.
Det är ju inte som att det är första gången det händer.
Men en moder har rätt att bli orolig över alla stora flygplatser och vad som kan hända där.
Hon tycker bara jag är löjlig men så är hon ju bara 22 och morsor är ganska löjliga då.
Det är redan för tyst här.
Eftersom min dotter är innehavare av en hög och powerfull röst.
Lotus gick här och letade efter henne när vi vaknade.

Men o andra sidan så hade vi inget att göra så vi gick en kiss o bajsrunda och det gick alldeles utmärkt.

I går hade jag dessutom Celine (the dog wisperer) på besök.
Och hon lärde Lotus en hel del.
Som att leka med en konstig grej som jag köpte till honom.
Hon lärde honom att han skulle släppa när hon sa till.
Och han lyssnade på allt hon sa.
Den hunden är totalt älskad av hela vår familj.
Tack för i dag.Slut för i dag.
Sam jag saknar dig redan.
Men jag kan leva utan dina operasånger.


1 kommentar: