fredag 18 oktober 2013

Jag

Har lärt mig en viktig sak detta året.
Jag känner mycket kärlek till speciella personer i mitt liv.
En dag kanske det är för sent att tala om för dem hur älskade de är av mig.
Här kommer era foto utan rangordning.
Utan er i mitt liv hade det varit tomt och innehållslöst.
Tack för att ni finns ungarnas vackra smile och gammal vänskap är det som gör livet värt att leva.

                                         Adam och Celine
                                          Maya och Sam
                                           Arzu o Volkan
                                          Jonas och jag
                                         Nadim
                                          Carina,Teddy o Sam
                                          Cissi
                                          Adam o Celine
                               
                                          Linda o Rickard
                                          Andy o Jeffa
                                         Lena
                                          Micke
                                           Cendra o Zeus

1 kommentar:

  1. Sååå gulligt skrivet. Jag blev riktigt rörd och du är verkligen också älskar.

    SvaraRadera