onsdag 30 oktober 2013

Nu säger jag

Gode gud,jag vill inte ha fler dödsfall och begravningar
i år!Döden är en del av livet.Men allt kanske inte måste 
ske 2013.Det är säkert väldigt svårt att veta att man ska dö,
men det är minst lika svårt för de som står kvar och undrar
varför!När allt går så fort så att man inte hinner med.       
I dag begravde vi min morbror.Det var en vacker ceremoni.
Han såg säkert ner på oss och var nöjd med det vi åstadkommit.
Imorgon går jag till sjukhuset till min mor som var hans syster
och hoppas ur djupet av mitt hjärta att hon inte lider av samma
sjukdom som han gjorde.
Vila i frid Lennart,hoppas du har det bra vart än du är nu.En dag
ses vi igen det är jag övertygad om.Om min far ,Felice´Affe och Stig
är på samma ställe som du,så hälsa dom från mig,som sagt en dag
ses vi alla igen sittande på ett moln med benen dinglande utanför :)
Sakna er kommer jag alltid att göra.



Lennart Karlsson vila i frid







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar