torsdag 30 januari 2014

Bestämde mig i dag.

Bort med Facebook.
Trött på alla intriger och allt gnäll.
Så de som vill följa mitt liv får göra det här på min blogg.
Det händer saker hela tiden.
Men FB är jag trött på nu.Detta är vad jag har haft för mig i dag.
                                          Fröken Celine(mitt barn barn) hälsade på :)
                                          Sötnosen.
                                          Hon vet hur man posar.
                                          Det vet dock inte hennes mor hahahaha
                                          Båda älskar Zeus.
                                          Ska han vara med får hon också vara med på ett hörn.
                                          Den finaste killen i världen (mitt barnbarn)
                                          Tog en tur till Mobilia
                                          Lilla Oliven
                                          Jag ska sy ett lakan och det ska stå Pias älskling :)
                                          Fick med modern till Ica hurraaaaaa
                                           Oliven igen :)
                                           Min kompis i videoaffären :)

1 kommentar:

  1. Det är inte varje dag man ser moder "sol" vara ute och spatsera minsann. :)

    SvaraRadera