torsdag 2 januari 2014

Tycker inte att

Det nya året började inte så bra som jag hade tänkt.
Det blev lite skit från början.
Men vi får försöka göra det bättre.
En av mina bästa vänner mår dåligt.
Då mår jag också dåligt för jag kan inte göra något för
att hjälpa henne.
Livet är skit ibland Carina men vi har klarat så mycket skit,
så vi tar oss igenom detta också.
Det må ta tid för dig,
Men jag lovar så småningom läker alla sår och 
all vilsenhet och du kommer på fötter igen.
Man kan inte alltid vara stark.Det är tillåtet att vara svag.
Man orkar inte hur mycket som helst.
Kan inte förstå om det är någon som INTE förstår om 
du krackelerar nu.
Jag älskar dig även om jag många gånger varit riktigt dålig på 
att visa det.Vi har delat sååå många år och vi ska dela många fler.
Love you.
                                         Gladare tider :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar