tisdag 4 mars 2014

I dag

Var jag uppe med tuppen och sen har allting gått i ett flygande fläng.
Nu är jag så trött så jag kan inte röra mig.
Men roligt har det varit.
Så här kommer dagen i bilder och tro mig det blir många.

                                          Jaag älskar tomater o är allergisk.Men kan inte
                                          låta bli att äta dom ändå.
                                          


                                          Det var ju inte vårväder i dag :(
                                          Men det räckte ju att man träffade Carina så
                                          blev man glad :)

                                          Socialo

                                                   Vem är lika osocial,jo jag.



                                            Världens tommaste resturang 

                                            Sen hem o iväg igen med Olivia o "Jeffa"
                                          Vi provade brillor,det var nog inte det bästa :)
                                          "Jeffas" var bättre

                                           Vi försökte få till en bra bild här på Wessels toa

                                          På väg hem efter en trevlig dag :)



                                           Andy Pandy på besök
                                       
                                          Hahahaha


                                          "Jeffa" har smajlat hela dagen
                                          Du borde alltid skratta "Jeffa" det klär dig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar