söndag 30 mars 2014

Ibland när livet inte känns bra

Kommer man plötsligt på hur bra det egentligen är.
Tack vare de personer man delar det med.
Vad vore jag utan er <3

                                          Sam o Alex
                                         Nadim o Sam
                                         Cissi
                                          Adam o jag
                                          Teddy o Carina
                                       

                                          Celine

                                          Andy
                                          Celine
                                          
                                         Jeffa
                                   
                                          Adam
                                          Jag o Olivia (inte mitt barnbarn)Men älskad av mig.
                                          Jeffas vackra ögon
                                          Carina o jag
                                          Cecilia
                                          Jag broder och hundar
                                          Jag bror o moder

                                          Axel o Zeus
                                          Kidsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar