söndag 16 mars 2014

Uppdateringen på senaste tiden har inte varit bra.

Jag har varit sjuk.
Dubbelsidig öroninflammation som inte vill ge sig.
Ska byta antibiotika på Tisdag för den  jag har hjälper inte.
Men om jag tar mina Treo var fjärde timme känns det lite bättre.
Jag har ingen röst så egentligen ska jag ju inte prata,men det är en omöjlighet,för mig!
Tack Gode Gud för Axel han har gjort allt här hemma.
Men lite trevliga saker har ju hänt i alla fall.

                                          Veckan började här.
                                          Där fick jag detta.
                                       

                                         
                                          Fina hundar.
                                         

                                          Brodern o jag.
                                          Brodern o jag igen.

                                          Snälla Carina körde mig när jag inte orkade
                                          Cyckla o handla tack för det.Det uppskattades mycket.

1 kommentar: