söndag 4 oktober 2015

Big bang!

Jag vaknade mitt i natten av en riktigt stor smäll!
Zeus blev så rädd så han hoppade upp o lade sig bredvid mig.
Vakthunden ni vet,är nog inte så vaktig när det väl gäller.
Så det var bara för mig att knalla upp och kolla vad som hänt.
Om ni förväntar er spänning så var det inte alls spännande.
Det var handdukshängaren i badrummet som helt av sig själv
fick för sig att inte hänga på den väggen längre.
Den har hängt där i typ 15 är och fick tydligen nog av det just i natt.
Den är av tungt stål och badrumsgolvet är av sten så kan ni ju själv tänka er,
hur det lät.
Men värre än så var det inte.
Det får mig att undra hur det gick till?
Att den bara lossnade.
Jag har nämligen en lampa ovanför min säng som väger
typ 15 kilo.
Tänk om den får för sig att inte hänga kvar i taket.
Och landar på mig.
Överväger faktiskt att plocka ner den för den funkar inte ändå.
Den är bara snygg att titta på.
Det är väl därför den hänger kvar ja också för att min granne
kämpade i två timmar med att få dit den.

Det var nattens händelser.
Ha en skön söndag mina vänner osv..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar