lördag 3 oktober 2015

Utloggad :)

Jag råkade logga ut mig från fb.
Ja just det RÅKADE.
Vet inte riktigt hur det gick till.
Ja,vad är det med det då tänker ni,bara att logga in sig igen
det är väl inget svårt.
Men jo, ganska svårt när man inte kommer ihåg lösenordet!
Jag tillhör den delen av mänskligheten som inte gillar
lösenord och pinkoder.
Så om jag måste ha det så loggar jag in mig en gång och
förblir därefter alltid inloggad :)
Enkelt och bra.
Tills i dag.
Jag tillhör också den delen av mänskligheten som är väldigt glömsk
och därför glömmer jag lösenord och naturligtvis
glömmer jag även att skriva upp dom.
Men det händer att saker och ting dyker upp i mitt medvetande
när jag minst anar det.
Som jag skrev i går så har jag varit utan både mobil och internet ett
tag nu så jag klarar mig säkert utan fb.
Jag kan inte ens mitt lösenord här på bloggen.
Så jag är alltid inloggad både på data och mobil.
Jag förstår ju att i vissa lägen måste man ha pinkoder o lösenord.
Men jag har inte det varkens på mobilen eller datorn.

Från det ena till det andra.
Det är riktigt vackert väder nu.
Hösten och vintern är mina favoritårstider.
Så nu ska jag ut och ta en promenad.
Ha det gott mina vänner.
Ni andra,ja ni vet själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar