fredag 19 april 2019

Det blir ett undantag

Från mina principer att inte lägga upp bilder på barnbarn.
Nu måste jag bara.
Alla tycker att deras barn och barnbarn är vackrast så klart.
Mina yngsta barnbarn Luna och Leon vet inte ens vem jag är.
Av olika orsaker har jag inte träffat dom så mycket.
Mitt eget fel jag har ont i benen.
Pallar knappt ens gå till Ica.
I långsam takt kan jag ta mig till rastgården men det går väldigt långsamt.
Jag har inga foto på Leon som han ser ut nu.
Men jag fick nya foton på "Lillis" och Lunis i går.
Tack för det Danjella.
Det kändes i hjärtat han har blivit stor och mörkhårig sist jag såg honom var han blond.
Jag saknar honom.
Men just nu orkar jag inte ens med mig själv.
Har typ låst in mig med mina hundar.
Men det betyder inte att jag inte tänker på dom alla fem.
Jag tänker på dom varje dag men det vet dom inte och det finns ingen anledning för dom att veta det heller.
                                                    Finaste "Lillis"
 

Är det verkligen tillåtet att vara så här söt Lunis ?????


ha det gott mina vänner ni andra ha det som ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar