lördag 4 april 2015

Oboy vilket vackert väder ;)

Vi tog en långrunda i dag Zeus och jag.
Den blev extra lång eftersom det behövdes kissas
på varje träd och buske.
Vädret är lovely.
Och han börjar bli bättre och bättre på att gå
utan grimma.
Och bara det är en prestation av en hund som
av vissa anses vara "blåst".
I alla fall vi hade en trevlig promenad.
Och han uppförde sig exemplariskt :)
Måste ju träna honom för han ska ju snart vara borta,
från mig en heeeel vecka.
Jag är lite orolig för det.
Men jag vet att han hamnar i de bästa händer..
Ha det gott mina vänner.
Ni andra ha det som ni förtjänar.

                                       Det vore inte Zeus om han ine var skitig efter våra
                                       promenader :)
                                        Min vackra hund.
                                        Det kommer upp blommor nu,
                                       Mycket intressanta dofter överallt,

2 kommentarer:

  1. Ja ha ha snarare konstigt väder sol regn sol sen hagel som öppnade sig från himlen. / Linda

    SvaraRadera