tisdag 31 mars 2015

Tanter och teknik.

Ingen bra kombination lärde jag mig i går,
det tog mig och Carina en halv dag att 
ge upp och inse att vi kan inte det där med datorer.
Det ända som hindrade oss från att inse det tidigare
var nog bara envisheten.
Dock hade vi trevligt så länge vi försökte :)

Det är min övertygelse att om en 20-åring hade
skullat göra samma sak så hade tagit fem minuter
och allt hade varit klart.
Jag har märkt många gånger att om jag ska göra något
på datorn så övertänker jag det.
För i min värld KAN det bara inte vara så lätt som ett 
par knapptryck.
Nej,det måste vara komplicerat.

I början av mitt datorliv vågade jag knappt röra vid fel knapp
på tangentbordet av rädsla för att jag skulle paja datan.
Och att skriva en mening tog typ fem minuter om inte mer.
Det har jag kommit över med åren.
Men jag inser att alla inställningar ska jag lämna till yngre
eller kunnigare personer.

Ha en bra dag :)

                                                   Det framgår ju med all tydlighet av
                                                   dessa bilder hur jobbigt vi hade det!
                                                   Eller hur??


1 kommentar:

  1. Hahaha. Ja dessa bilder är ju solklara, det syns tydligt hur bekymrade vi var. :-)

    SvaraRadera