måndag 26 november 2018

2018 var ingen hit om man säger så :(


Jag råkade titta in på This is my life och kom på att det var evigheter sedan jag bloggade.
Sitter här kl 07 på motgonen och skrattar ihjäl mig åt Teddy,
snacka om överdrivet julpynt hahahahahaha.
Det är så längesedan jag skrev så jag har glömt hur man lägger in bilder.
Får fråga Fru C när hon vaknar.


                                                    Lyckades med en i alla fall.
                                                    Stal din bild Carina.

Vad kul att det finns folk som gillar julen.
Jag är inte en av dom som alla vet.

Ska vi ta mitt år om någon tycker att det är intressant ?
Det började med att jag fick en smäll i huvudet och blev sydd med flera styng.
Men det gick ju över så småningom.

Sedan fick jag lämna bort min hund.
Av olika anledningar.
Men Lotus är kvar.
Och det ska han förbli.

Dessutom var sommaren så varm att jag led varje dag.
Jag hatade varje sekund så även hundarna.Skitväder skulle jag vilja säga.
Ca 30 grader varje dag.
Folk gick om kring och tyckte att det var en fantastisk sommar jag hade mest lust att ge dom en smäll.
Men det får man ju inte.

Sedan är det ju så att här där jag bor behöver vi ingen tv.
Det är bara att kolla ut genom fönstret för här skjuts det i tid och otid.
Det har gått så långt att när man hör en smäll så undrar man om det var en raket eller någon som
blev skjuten.
Då är man lite avtrubbad,eller???

Och nu har jag skadat mitt knä.
Hände för fyra veckor sedan.
Det bara knakade till utan anledning och det gör ont som FAN.
Jag försöker gå ut med Lotus och gör så gott jag kan.
Men när jag inte kan så är jag evigt tacksam för dom som hjälper mig.
Jag ska vara stilla i två veckor.
Hahahah det funkar ju inte alls.
Och det första jag fick höra var -Vad förväntar du dig du är 60 lederna blir slitna.
Men tack för den :(

Det ända goda som hänt detta året är att jag fått ett barnbarn till nämligen den här damen.



Så nu har jag fem barnbarn :)

Och när jag kommit på hur man överför bilder från mobilen så kommer det fler på er som hjälpt mig med Lotus.

Ha en bra dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar