onsdag 28 november 2018

Kan någon gissa vad klockan är :/

'


Den är väl som vanligt ungefär.
TIDIGT!!!!
Och jag kan gå inte helt bra men bättre i alla fall.
Förlåt Teddy att jag somnade i går.
Försökte hålla mig vaken men du såg ju resultatet.

Och jag fattar fortfarande inte hur man överför bilder från mobilen till bloggen.
Trots Carinas idoga försök att få mig att förstå :( :(
Antingen är jag dum i huvudet eller så är mobilen det men det är troligtvis jag för mobiler har ju knappast något huvud.
Man blir tydligen dummare ju äldre man blir haahahaha.
Och glömskare.
Tror jag blivit lite senil light .




























I kväll var Carina,Teddy och Pernilla här.
Det ar jättetrevligt att träffa dom.
De hjälpte mig med fotona från mobilen.Så vi får se om det funkar.Ja lite funkade det.
Lotus frös så det blev jacka i dag.







Tack till er som hjälpte mig att ta ut Lotus när jag inte kunde gå.
Det uppskattades verkligen.






                           
Bona nit de Suècia a Catalunya







                                          
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar