fredag 30 november 2018

En sak jag har undrat över sedan jag började blogga igen!!!

Jag är ju en undrande person.
När jag kollar på min statistik så kommer det jämt upp en eller flera vad  vet jag.
På alla andra står det vilket land de läser ifrån.
Men var sjutton ligger OKÄND REGION.
Är det något nytt ställe som jag har missat.
Eller vad är det för något.Förra veckan hade jag 25 läsare därifrån.
Hoppas de vet vart de bor för det gör inte jag.
Hur kan man bo i okänd region???
Typ -Hejsan vart bor du?
       -Jag bor i okänd region.
       -Jaha vart ligger det då?
       -Det vet jag inte hör du inte?Regionen är ju okänd.

Nu vill jag veta vart denna region ligger.
Någon som kan berätta det för mig.
Kolla på det här.
Jag kan  ju fortfarande inte lägga in från mobilen.
Men så här såg min statistik ut går.

Sverige 62 läsare.
Tyskland 6
Portugal 3
Ryssland 3
Ukraina 20
Polen 10
Turkmenistan 15
Ecuador 20
Thailand 8
Georgien 10
Okänd region 25 !!!!!

Jag kan förstå att ni undrar hur dessa personer kan förstå vad jag skriver på svenska?
Jo jag har en översättare på höger sida av min blogg med alla språk så det är bara att välja vilket språk man vill så översätts det automatiskt.

Men det finns inget språk för okänd region.
Undrar vad dom pratar för språk där?????
Kanske borde ta en språkkurs.
När jag fattar vilket språk jag ska lära mig.
För det här låter ju märkligt eller hur?

-Hej jag vill lära mig ett nytt språk.
-Oj vad trevligt,vad har du tänkt dig för språk?
-Jag vet inte.
-Nej det ska vara från okänd region.
-Va???
-Ja.
-Ursäkta vart ligger det och vilket språk pratar de?
-Ja du det var det jag tänkte att du skulle berätta om.
-Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig.
-Tack i alla fall.Jag blev inte klokare av det.Men ha en bra dag.

Lät ju riktigt knasigt tror jag måste ringa GW han brukar ju ha svar på allt hahahaha.

Jag tror jag har en liten aning om vem det kan vara men det kan vi ta en annan dag :)

I går var jag inte hemma tror jag befann mig i USA.
För jag har aldrig sett så mycket vackra ljus i hela mitt liv.
Dock fanns det en nackdel ;(
Det stod en väldigt otrevlig STOOR tomte i hallen.
Och som om inte det räckte stod tomtens fru i stora rummet.
Utan överdrift höll dom på att skrämma ihjäl mig.
Kände för tomtemord faktiskt.

Och i bilen på vägen hem i bilen satt Teddy och jag och lyssnade på Sveriges bästa sångare.
Och sjöng i högan sky.Eller Teddy sjöng jag lät mer som en kraxande kråka.
Låt mig tillägga att Lotus och Pernilla var föga roade.

                                         Till dig Teddy.En dag ska den spelas för dig.
                                         Ursäkta mitt krax :








                                         Och den här för mig.

                                        Ha en bra dag mina vänner och ni andra ha det
                                        ha det precis som ni vill.

                                       


1 kommentar:

  1. Okänd land det är när de surfar anonymt då syns det inte vilket land/ kram Linda❤️
    Men man kanske kan gissa sig fram. Haha

    SvaraRadera