lördag 2 maj 2015

Borta bra men hemma bäst,

heter det ju.
Men det vet jag inte om jag håller med om.
Jag kunde utan tvekan ha stannat i Barcelona lite till.
Jag saknade dock Zeus.
Men det var ju inte så konstigt etersom typ,
alla hade hund där.
Vart man än vände blicken såg man en Zeus blandning.
Men tilläggas bör att dom var mycket lydigare än vad han är.

Jag har varit ute och knallat runt från morgon till kväll.
Sett en massa saker som jag aldrig hade fått se om det inte var 
för att jag hade fyra egna guider :)

Vi får se hur lång tid det tar innan jag hamnar där nästa gång.
Inte lång hoppas jag o smider mina planer.

Jag har gått omkring i flippfloppar hela tiden och var på
väg att åka hem med dom på fötterna.
Tur att jag inte gjorde det för jag åkte från ett varmt Barcelona ca 20 grader.
Och kom till ett regningt Malmö 6 grader.
Jag höll allvarligt talat på att frysa häcken av mig.

Ha det gott mina vänner,
ni andra vet själv.

Här kommer en hel hög bilder för den som är intresserad.
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar