tisdag 12 maj 2015

Du Gud!!!



Är det mig det är fel på eller är det vädret?
Det är skitkallt.
Den 12 Maj.
Är det normalt,eller?
Tycker du verkligen det??
I dag när jag gick  hem från någonstans,
såg jag en tjej i flippfloppar.
Och jag tänkte för mig själv,
Varför har jag inte mina på mig?
Svaret är jag hade frusit fötterna av mig.
Hur tänker du nu?
Du tycker inte att det borde vara lite varmare??
Bara en enkel fråga alltså.
Jag tycker inte att du är snäll just nu.
Vi borde ha ett samtal mellan fyra ögon.
Men det går ju inte för du är Gud.
Och jag är bara din enkla tjänare.
Men jag tycker att det krävs lite skärpning från din sida.
Ha det gott mina vänner.
Ni andra ha det som ni vill.


2 kommentarer:

  1. Håller med, det är riktigt kallt ute just nu. Så när du väl får svar från ovan kan du kanske dela med dig. Jag vill också gärna veta hur han tänker kring detta. Har ju själv försökt, men han bara ignorerar mig. :) :) :)

    SvaraRadera
  2. Ja och jävligt blåsigt så trött på det. Men imorgon ska det tydligen bli varmt enligt min mobil och soligt så får väl passa på att njuta då :) kram Linda

    SvaraRadera