söndag 3 maj 2015

Vad trevligt att mitt liv är intressant,

Eller not.
Jag åkte till Barcelona för att träffa min dotter.
All by myself.
Genast börjar spekulationoner och fula väldigt,
fula kommentarer.
Som jag inte vill lägga ut här.
Det känns som mitt liv är bra.
Inte bara känns.
Mitt liv är underbart.
Men det stör visst en del!
Jag förstår fortfarande inte att man läser min blogg,
om man bara vill kräka på mig.
Kan det bero på att folk inte har ett eget liv kanske?
Inte vet jag.
Jag själv har har inget som helst intresse av vad andra gör.
Och jag jag tycker nog att det är bra om ni skaffar ett eget liv,
i stället för att bry er om mitt.
Jag har alltid skrivit om Island men inte i dag.
Detta handlar om min "släkt" som under inga omständigheter är min släkt.
Jag har en bror ,honom bryr jag mig om.
Även om han inte bryr sig om mig.
Sånnt är livet :)
Det överlever jag.
Tycker synd om er som inte har något liv.
Ha ett bra liv mina vänner.
Ni andra vet själv.



2 kommentarer:

  1. Ja, vad säger man? Vissa har inget liv. Vi vet ju båda vem som ligger bakom, anonym eller inte. Men det är ju tur att det går att spekulera, då slipper personen oroa sig över vad den egna och närmaste familjen gör och inte gör.

    SvaraRadera
  2. Haha fattar inte vad det är med den människan. Måste ha psykiska störningar som inte kan lämna sina x ifred. kram till din fina Pia <3 Hoppas du hade det underbart i värmen.

    SvaraRadera