lördag 1 december 2018

Guten Morgen, draußen ist es kalt und dunkel.

Det är Lördag men det visste ni redan hoppas jag.
Om inte så kan det ju vara bra information.
Hemligheten som jag nämde i förbigående får nog vänta lite till.
Det är kul att hålla folk på sträckbänken.
Eller så kan det ju vara så att jag bara är taskig hahahah.
Men det är ju föga troligt för jag är väl ALDRIG taskig.
Jag är ju den snällaste kramigaste mest ömsinta person som finns.
Eller NOT.
Cissi brukade förr i tiden säga att om man skulle vilja krama mig så fick man trycka mig mot en vägg och hålla kvar mig.
Hoppas att jag ändrat mig lite i alla fall.

Jag är mulitaskare dessutom.
Läser nyheter,bloggar,lyssnar på radio och äter banan på samma gång.

Just nu läste jag (jag vet inte om man får nämna tidningens namn så jag låter bli).
Ok kom till saken Pia Khan???
Jo jag läste att George H W Bush har knallat vidare till de sälla jaktmarkerna.
Och för er som ibland inte fattar min ironi.
Så har han alltså dött han var tydligen 94 år gamal.
Och vad ska man säga om det det är ju en hög ålder.
Tycker att det är så många som dött i år.
Och det heter dött.
Det är ju knappast som de har gått bort och kommer tillbaks om ett tag.
Vänligen kalla orden vid sitt rätta namn.
Knallat vidare var ett skämt,sorry.
Så många har dött i år så jag har tappat räkningen.

Men en som tog mig hårt i hjärtat var den här unga vackra mannen.

Ni kanske inte alls tycker att han är vacker men det gör jag.
Tänk att man inte har en aning om hur folk lider på insidan. Så jäkla sorgligt.




Och sedan hänger sig Antony Bordain.
Honom har jag följt på youtube i många år.









Varför sitter jag här och skriver om döden kan man ju undra, vet inte.
Den kommer närmare och närmare.
Och många som dött är faktiskt i min ålder.
Men nu tar vi och skippar det och försöker ta något roligare.
Jaha jag kan så klart inte komma på något kul ju eller inte alls.
Så jag slutar här.
Kanske kommer på något roligare senare.

Ha det gott mina vänner ni andra ha det som ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar