onsdag 19 december 2018

Det är dyrt

Att leva.
Har haft ont i mitt öra i flera dagar.
Eller rättare sagt jag är stendöv på ett öra.
Så med mycket pust och stön tog jag mig till apoteket i dag.
Jag hade inte alls lust men hur kul är det att inte höra.
Så jag betalde 149 skr för det här.
Det har inte hjälpt än.
Så det kanske är öroninflammation igen.
För typ 1000de gången.
Jag är typ född med öroninflammation.
Inget kul alls!
Det börjar alltid med något fel på örat.
Men eftersom jag har hög smärttröskel känner jag det oftast inte förrän trumhinnan spricker .
Så nu går jag och lägger mig..

2 kommentarer:

  1. Den hjälper inte. Du behöver antibiotika�� har du övergett fb? Pia ska bli tant Pia igen ❤️❤️❤️ Du får själv räkna ut. Haha kram L

    SvaraRadera
  2. japp jag har ingen fb längre.Insta och bloggen har jag kvar.

    SvaraRadera