måndag 17 december 2018

Det där med ålder igen!

Pratade med min vän i dag.
Och som sagt tiden går.
En gång i livet pratade vi om kärlek,småbarn och allt annat som man gör i yngre år.
I dag pratade vi om starr och starroperationer.
Jag känner mig inte gammal inte hon heller men vi är det!!!!  :)
Eftersom hon är tre år yngre än mig är det alltid jag som är först.
Vi pratade om starroperationer för nu är det hennes tur.
Och vi pratade om barnbarn.
Hon skulle hämta sitt äldsta på dagis.
Mitt äldsta fyllde 18 i år och det var  vääääldigt längesedan jag hämtade honom på dagis :)

Nu har vi ont i knäna problem med balansen osv osv.
Det känns som om det vi har pratat om hela våra liv börjar närma sig!!


Rosa rollator :)
Vi bestämmde en gång att vi skulle sitta på samma hem och ta promender med våra rosa rollatorer.
Tiden har gått väldigt fort.
Dock pratade vi aldrig om hundar.
Hur ska vi lösa det här hahahaha????

Ha det gott mina vänner och ni andra ha det som ni vill.


1 kommentar:

  1. Hahaha ... mitt i prick. Och det var ju inte alls längesedan vi hoppade, gungade, hade klädprovning, sprang runt på stan ... allt på en och samma dag ... utan att bli trötta.

    SvaraRadera