tisdag 1 januari 2019

2019

Det har börjat bra på vissa sätt.
I dag fick jag ett samtal som gladde mig mycket från en person som jag älskar,
Och alltid har gjort.
Den Isländska stormen Alfrida drog in och det var inte bra.
I går kämpade jag med Polux och raketer.
Det gick bra efter ett tag.
Nu kommer Alfrida som han är rädd för.
Kan ni islänningar behålla era stormar hos er kanske?
Känns som om det inte är något vi behöver.
Jag hade en mysig julafton med mitt barnbarn vi åt slöade och gjorde precis som vi ville.
Och jag fick mer kramar än jag fått under hela 2018.
Vill forsätta Jula med henne.
Vi hade mycket snö på julafton.
Jag älskar snö allt blir ljust och vackert.
Dagen efter var den borta :(

Det bästa som hände 2018 var lilla L.
 
Att jag fick lära känna Tana.
Jag saknar henne änn
 
 
                                                 
                                           Och att Polux kom in i våra liv.


I övrigt var 2018 mest skit för min del.
Och jag har längtat efter 2019.
Och hoppats på ett bättre år.
Vi får se hur det blir.


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar