söndag 20 januari 2019

Polux

och jag har ett problem.
Vi har haft en hel del men de flesta är lösta nu.
Han är inte rastlös eller understimulerad.
Lotus och han är snälla på alla sätt och vis.
Men Polox är lite för smart för sitt eget bästa.
Jag ser aldrig när han gör detta.
Just på det här fotot har han inte gjort något.


Men kolla vad han gjort med min madrass :(


Man kan nog säga att den är inte vad den en gång var.
Sidan där jag sover är hel.
Den rör han inte.
Jag får goda råd som spruta vatten på honom när han gör det.
Ja visst det hade säkert varit bra MEN HAN GÖR JU INTE DET NÄR JAG SER DET.
Och låt honom inte vara i sängen.
Det är inte heller rätt grej.
Båda två sover ju med mig.
Någon som har ett bra råd om madrass ätare? hahahaha
Skicka dom till mig.
Ha det gott mina vänner ni andra ha det som ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar