fredag 25 januari 2019

DÅ VAR DET TID FÖR HUNDSNACK IGEN

Jag har varit riktigt under isen ett par veckor.
Varit förkyld.
Och mått riktigt kasst av olika anledningar.
Och jag kan ärligt säga att om inte Lotus och Polux funnits här så hade jag inte ens gått upp ur sängen.
Hur glad blir man när man vaknar till två hundar som bara är lyckliga att man öppnar ögonen.
Jag blir väldigt glad.
Jag är glad att dom faktiskt inte bara hänger med i sina koppel för att dom måste.
Även om jag släpper dom lösa så hänger dom med mig.
De följer med för att de vill.
Och när vi är på väg hem sticker de till porten där sitter de och väntar och vill hem.
Nu när jag har mått kasst har de varit vid min sida hela tiden.
Och jag har känt mig som en dålig matte.
Men jag klättrar långsamt upp igen som jag alltid gör.



Ha det gott mina vänner ni andra ha det som ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar