torsdag 17 januari 2019

En bra dag :)

Vissa dagar är bra vissa är bara tråkiga.
Som jag skrivit tidigare bet Pollux i sönder min stövel.
Men i dag fick jag nya av en vän.
Jag har aldrig ens kommit på tanken att köpa vita stövlar.
Men nu har jag ett par och jag är överväldigad över tanken att någon tänkte på mig och köpte dom och kom hit med dom.
Nu kan jag vandra med dogsen hur mycket jag vill utan att halka.
Tack älskade människa <3


Dessutom fick jag äntligen tag i rätt mat till hundarna.
Det har tagit flera veckor!!!!


Köpte bilar till Lillis för han älskar bilar.

Hundarna är nöjda jag är nöjd.
                                                                     Lotus
                                                             Polux

Ha en bra natt mina vänner ni andra ha det som ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar