måndag 21 december 2015

Men kul

Eller inte.
Jag har ju skrivit tidigare att jag varit sjuk av och till.
Jag hade ont i öra hals och feber.
Det är över nu.
Rösten har varit lite konstig.
Men jag har lyckats säga vad som är viktigt i alla fall hahaha.
Efter att ha talat med viskande ton med Fröken C i kväll,
längre än jag borde.
Och mobilen ringer igen,HAR JAG INGEN RÖST!
Jag kunde inte få fram ett ljud.
Kul att svara i mobilen och det inte kommer fram ett ljud!!
Och vederbörande undrar om det är något fel och
om dom ska komma.
Tack Gud för sms :)
Jag har ju bra syn nu för tiden.
Så jag kan sms:a.

Tre dagar kvar till julafton.
Vart tog tiden vägen?
Detta året har gått fort.
Mycket glädje,lika mycket skit kan jag tänka.
Jag ska inte klaga för jag har ju varit utomlands 3 gånger
i år.
Och om allt går som tänkt drar jag i Februari igen.
Men man vet ju aldrig vad som hinner hända tills dess.
Livet är föränderligt det har det alltid varit.
Det är därför jag aldrig planerar.
Jag bara tänker ut lite planer och händer det så händer det.
Man kan aldrig vara riktigt säker på något eller någon.
Egentligen kan man nog bara lita på sig själv.
Om ens det :)
Ha det gott mina vänner.
Ni andra ha det som ni vill.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar