onsdag 9 december 2015

What a day!!!!

Den började ju bra typ med att jag vaknade.
Och det är ju alltid bra :)
Efter det fick jag sms från en kompis jag inte sett på sex år!!
Han ville ha kaffe och inte bara han,han tog även med sina
två flickvänner.
Unga vackra damer kan man lätt säga.
Till  saken hör att mannen i fråga är i typ min ålder.
Vissa har tur eller så vet dom bara hur man ska behandla kvinnor.
Det var ett trevligt möte hur som helst.

När dom hade gått träffade jag den där lille knodden jag
brukar omnämna som mini mannen i mitt liv.
Underbara Ludvig.
Både han och jag kommer att sova gott i kväll.
Vi har kollat på byggarbetare,kranar,vinkat till hela
Lindängen även om vi inte visste vem vi vinkade åt så
hoppas jag att någon såg oss.
Jag har fått blöta pussar och långa kramar.
Han fick mig att sitta på golvet i två timmar och leka
med honom.
Och killen kan dansa.
Vilket han visade ett antal gånger.
Blyg två sekunder för att jag inte träffat honom på ett tag.
Sedan bara kärlek :)
Underbara lilla Ludde,som sagt du har stulit mitt hjärta.
Hans personlighet är det mest fantastiska jag har sett hos ett barn.
Jag träffade även hans mamma i dag.
Vilket bra jobb du gör.
Eller förlåt,ni gör.
Den killen är fantastisk.

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar