fredag 18 december 2015

Snart jul igen.

Oj vad jag längtar.
NOOOT!!
Jag vet att många av mina vänner älskar julen.
Och mina vänner vet att det gör inte jag.
Denna julen ska jag vara ensam hemma.
Eller inte riktigt.
Zeus är ju här och Ljungberg och han utan namn.
Så jag låser min dörr och firar jul med Zeus (Hund)
Ljungberg (vattensköldpadda)
Och han som inte har något namn (även han en vattensköldpadda)
Det känns alldeles bra för mig.
Dom andra tre kan inte prata så jag vet inte vad dom tycker.
Och dom har inte direkt mycket att säga till om.
Nu blir det som jag vill.
Dom kan få något gott att äta.
Jag har dock aldrig gett hunden julklappar.
Han vet inte ens att det är jul :)
Och paddorna bryr sig inte ett dugg.
Dom kan få en räka extra.
Det blir dom säkert nöjda med.
Ljungberg kan ju få vara på golvet med mig.
Då menar jag inte att jag ska ligga på golvet o fira jul,hahaha
Utan snarare att när hon är ute ur akvariet är hon på golvet,
och följer efter mig vart jag än går.
Zeus håller sig på säkert avstånd.
Namnlös kan man dock inte ta ut,han bara bits.
Men jag får väl i alla fall skicka min vanliga jullåt till er som
älskar julen.
Ha det trevligt mina vänner.
Ni andra ha det som ni vill ha det.

 
 
 
 
 
 
 
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar