tisdag 1 september 2015

Men tack...Eller inte.

Jag vet ju att min syn har varit kass.
Men att den var så dålig trodde jag inte.
När den kom tillbaks.
Och jag kunde se saker såg mina golv ut som
jordgolv.
Varför har ingen sagt det till mig??
Visserligen har inte många varit välkommna här på
senare tid för jag har inte visst hur här ser ut.
Herregud jag tvättade mitt köksgolv 5 gånger i går.
Och sovrummet två.
I dag har jag hållt på med badrummet.
Min syn försvann när min mor försvann.
Typ för ett och ett halvt år sedan.
Tack moder för att du lämnade din starr till mig.
Eller inte för jag uppskattar inte det.
Min dotter bor i Barcelona hon kan inte komma hit o städa.
Men fy F.n som mitt hem ser ut.
Som sagt jag ser med nya ögon nu.
Inte alls nice.
När jag inte tar ögondroppar som gör mig trött (jag vet inte varför)
efter operationen vill jag bara sova sååå städar jag mitt äckliga hem.
Förhoppningsvis blir det snart rent.

Zeus fäller som ett ösregn ser jag nu.
Jag har borstat men tydligen på fel ställen.
För han har jätte mycket huskypäls på hasorna som jag missat.

Vad ska man säga om det här?
Trevligt att kunna se,
eller not kanske.
Detta var ju inte vad jag ville se.
Ha det gott mina vänner osv :)

                                         Nu går jag loss igen.


1 kommentar:

  1. Se det som en låååång semester. Det var väl skönt att slippa städa, eller?? Nej, jag tyckte faktiskt inte det var sååå hemskt. Men å andra sidan, jag brukar inte gå hem till folk och kolla hur det ser ut. Det är mycket trevligare att sitta och prata goja med dig. hahaha

    SvaraRadera