tisdag 8 september 2015

Varför händer detta alltid?

Det kan gå en vecka utan besök.
Och sedan får min släkt o mina vänner en som vi i familjen
kallar för  "Jag saknar Pia dag".
Då kommer alla på en och samma dag.
Missförstå mig inte I love it.
Så var denna helgen.
Först kom son och sonson.
Efter det kom bästa vännen.
Och efter det kom en mycket trevlig person med friterade räkor.

Jag och fru C hade mycket att prata om.
Och för en gångs skull pratade vi om politik.
Det är inget vi brukar göra.
Men  jag njöt i fulla drag  och vad jag kunde se gjorde hon det också :)

Och jag fick faktiskt två presenter.
Och damen i fråga vet ju precis vad jag gillar.
Tror att hon känner mig bättre än vad jag känner mig själv ibland.
(eller väldigt ofta) :)

Så med andra ord hade jag en mycket bra helg.

                                                    Jag som älskar sjalar fick en ny
                                                    riktigt cooool.Och svart,jag har alla
                                                    färger utom svart.Men nu har jag det
                                                    också.

                                           Och så fick jag den här.
                                           Undrar vad hon ville säga mig med detta :)
 
 
Inte allt för vackert men jag kan leva med det :) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar