torsdag 24 september 2015

Plastikoperationer :)

Jag har alltid känt att det är onödigt.
Att få rynkor när man blir gammal är naturligt.
Jag har ofta sagt att jag tycker rynkor är vackert och
ett bevis på att man levt.

Efter att jag opererat mina ögon och jag såg mina
egna rynkor och mitt gråa hår kom jag på,
att så j...a vackert är  det inte.
Men jag får leva med det.
Jag skulle aldrig få för mig att operera bort dom.
 
Dock hittade jag av misstag en lösning.
Nämligen den här:)
Ligger man i sängen och får för sig att ta ett foto på sig själv,
(varför man nu gör det,det bara blev så)
Då trillar alla rynkor bak i nacken och man ser tio år yngre ut.
Synd att man måste resa sig upp igen hahahaha.

God natt mina vänner sov gott.
Ni andra sov som ni vill.

1 kommentar:

  1. Hahaha, så får det bli.
    Jag skall börja ta mina bilder liggandes. hehe

    SvaraRadera