måndag 16 november 2015

Hemma igen

efter en vecka i min favoritstad med min
favoritdotter :)
Det var varmt och skönt som vanligt.
Härliga restauranger som vanligt.
Mysiga människor som vanligt.
Med andra ord var Barcelona precis som vanligt :)
Jag känner mig numera riktigt hemma där.
För jag vet ju vilka bussar man ska åka.
Och hur metron går.
Jag skulle lätt kunna leva där om typ 10 år.
Men då är jag 67 eller nåt.
Jag får tänka på saken hahaha.

Men som sagt hela veckan har varit bra för Mr J och mig.
Det som däremot inte kändes bra var hemresan på grund av det som hände
i Frankrike,
kändes det illa att befinna sig på både Barcelonas flygplats,
och på Kastrup.
Faktiskt även på Öresundståget med polis och tullkontrollanter.
Men ja nu är jag hemma med Zeus igen.
Jag har saknat honom och han har saknat mig :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar