söndag 22 november 2015

Jag nyser :(

och nyser det tar liksom aldrig slut.
Jag som aldrig brukar vara sjuk känner mig
rätt döende för tillfället.
Inte för döende för att blogga men det beror säkert på
att jag proppade i mig två Treo för en timme sedan.
Jag somnade alldeles för tidigt i går.
Vilket innebar att jag vaknade för tidigt i morse.
Att vakna klockan sju är inte min grej!!!
Men efter några Treo (även då) blev ju Zeus glad att komma ut
och springa i snön.
Han som jag älskar snöööö :)
Han ser lika förvånad ut varje år den första snön kommer.
Ungefär som om han tänker,
VAD ÄR DET HÄR,Så såg det inte ut sist jag var ute!!!
Men i like it!!!:)

Nu slänger jag mig under täcket igen.
Ha en bra dag mina vänner.
Ni andra,ni vet själv.
                                          Jag har i alla fall varma fötter :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar