fredag 18 juli 2014

Förutom

Mina samtal med gud så vill jag faktiskt tacka Gud
för att det finns en person i mitt liv.
Hon heter Celine.
Underbar unge,lika intelligent som sin farmor :)
Hon är riktigt cool och hennes vokabulär är inte 
av denna värld.
Vacker som få är hon.
Och jag känner mig som en riktigt kass farmor som
inte träffar henne så ofta som jag borde.
Varför gör jag inte det.
Underbar flicka med ett hjärta som innehåller sååå
mycket kärlek.
När Celine är i närheten känner man sig älskad.
Hon har så mycket känslor men till skillnad från många
andra så uttrycker hon vad hon känner.
Vad kan en farmor önska sig mer än att höra sitt barnbarn säga :- jag 
älskar dig farmor?
Och det gör hon alltid.

                                                       Underbara unge <3
                                          Jag ska uppskatta dig mer,jag lovar
                                                    Hon är alltid glad förutom när hon är sur :)

1 kommentar: