söndag 6 juli 2014

Gårkvällen :)

Fick jag celebert besök.
Sam,Alex och med sig hade dom pizza.
Vi tillbringade kvällen med charader och 
vem vill bli miljonär.
Kul hade vi.
Det har man alltid med Sam och Alex.
Skrattade så vi fick ont i magen.
Jag älskar dessa två ungdomar de är bara så bäst.
Och i kväll är jag bjuden till dom för att äta råbiff.
En av mina favoriträtter.

Nu ser jag med glädje fram mot onsdag kväll :)
För då ska jag tillbringa några dagar med en ung man,
som jag älskar djupt o innerligt.
Det ska bli så nice.
För han och jag har alltid så mycket att prata om.

Livet känns bra just nu.

                                          Alexandooor den bästa svärson man kan ha.
                                          Sam världens bästa dotter
                                          Pizza 1
                                          Pizza 2

1 kommentar: