måndag 28 juli 2014

Men ursäkta mig då!!!!!

För att jag klagar på värmen,
det får man ju tydligen inte göra i detta land.
Alla ska tycka samma sak.
Sommaren är underbar...
Men NEEEJ!!!!
Det är den inte.
Just nu är den varm svettig och jävlig. JAG gillar det inte.
Vad är det som händer?
Brukar vi ha 30 grader varmt varje dag?


Men jag kan ge mig fasen på att när vintern är här.
då har svenskens minne falnat.
Då som alla andra vintrar har dom glömt hur varm denna sommar var.
Och det kommer att låta så här - Meeen vi hade ju inte
så mycket sol i somras typ bara några dagar.
Eller -Meeen sommaren började så sent !!!!????

Men all respekt till er som gillar värme och sol.
Ni får allt ni vill ha nu.
Respektera då mig när det blir höst och vinter för det 
är mina favorit årstider :)

                                          Normala temperaturer?I dont think soooo!!!!!









1 kommentar:

  1. Jag älskar sommaren men kan faktiskt hålla med lite att det är för varmt. Speciellt när man svettas bara att sitta stilla :) Men får gärna vara max 23 grader o skinande sol. Vintern gillar jag inte om det ska vara massa snö, bara besvärligt att ta sig fram.
    Kram på dig / Linda

    SvaraRadera