fredag 18 juli 2014

Gud

Jag trodde ju att vi hade en liten överenskommelse??
Men nopp.
Hur tänkte du i dag?
Inte på samma sätt som jag i alla fall.
22 grader klockan halv nio på morgonen :(
Och 28 grader nu!!!!!!
Jag upplyste dig om att i Sverige ska det inte vara så varmt.
Vi är vikingar här,har du glömt det???
Kan du vara vänlig att i fortsättningen hålla det vid 20 grader,
give or take a few but only a few!!!!!
Om du vill att jag ska överleva så får du nog tänka om.
Och det vill du ju,eller hur?
Så sluta tramsa dig nu.
Jag lovar att höra av mig oftare.Jag har varit dålig på det.
Du fixar temperaturen och jag hör av mig...Deal???


                                          Lite i varmaste laget
                                          Hallåååååååååå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar