torsdag 17 juli 2014

Jag som aldrig

brukar vara ute på pubar,har varit ute två kvällar
på raken!
Och det har varit mestadels trevligt ;)
I går var det mycket trevligt folk.
Men innan vi hamnade på puben så blev jag
bjuden på en underbar middag i västra hamnen.
Det smakade gott och där var fantastisk utsikt.

Men som sagt det slutade på puben.
Jag fick dit Carina (vilket i sig är en bedrift för
hon är om möjligt en ännu värre stugsittare än vad jag är)
Tänk en gång i tiden var vi ute och festade nästan varje kväll.
Då var vi unga och pigga och orkade hur mycket som helst.
Nu är vi gamla och trötta!!
Fest för oss nuförtiden är att sitta i soffan med en påse
lättsaltade chips och snacka tills vi somnar.
Jag är lika nöjd med det och det är säkert hon också :)

                                         Lamm och det var riktigt gott
                                          Tänk att sitta där en stjärnklar vinternatt.
                                          Jag älskar mörk öl.

                                          Hon drack bara cola med kepsen på sned.

1 kommentar:

  1. Japp, lättsaltade chips är liiiivet. :) Absolut bästa festen någonsin är när man kan sitta där i sitt hörn med en stor påse framför sig. hahaha

    SvaraRadera