söndag 13 juli 2014

Mina kärlekar.

Först fick jag tillbringa ett par dagar med min underbara son-son.
Han är så bäst.
Och så rolig.
Vi har precis samma torra humor.
Skrattar ihjäl oss åt samma saker.
Och har alltid massor att prata om.
Dessutom är han så vacker min egen "Mowgli".
Kan aldrig se mig mätt på honom.
Underbara Adam.

                                           The apple of my eye.


Världens bästa Adam



Sedan kom Cissi och Celine.

                                          Världens bästa Karlsson
                                          Ok Celine jag vet att det är jobbigt med en farmor
                                          som måste köra upp kameran i ansiktet på dig.
                                          Vänj dig sötnos :)


Sam bestämde sig för att tillbringa två dygn här.
Vi spelade vem vill bli miljonär.
Min dotter MÅSTE vinna.
Men nu var det ju jag som vann till hennes stora förtret :)
Men hon gav sig inte.
Det slutade med att jag vann i alla fall.
Det var så mysigt att ha henne här.
Vi bara slappade.
Fördelen med att hon är vuxen nu är att våra bråk inte finns längre.
Vi är två vuxna personer.
Jag trivs så bra i min älskade dotters sällskap.
Och hon i mitt.Detta måste göras om eller vad säger du Sam?
Nackdelen är att hon aldrig vill vara med på foto.
Så jag får passa på att ta i smyg när hon inte ser det.
                                          Jag förstår att det är taskigt när man inte kan
                                          vinna över sin moder,hahahahah.
                                          Sam du är riktigt kass på vem vill bli miljonär!!!


Känner mig nöjd och glad över de underbara människor 
som finns i mitt liv.
Älskar er alla mer än ord kan uttrycka hoppas ni vet det.



                                                           Dessutom måste jag
                                                           tillägga att i min familj ingår
                                                           denna fantastiska person.
                                                           Min allra bästa vän som jag
                                                           alltid kan lita på.Och jag 
                                                           hoppas innerligt att hon vet
                                                           att hon alltid kan lita på mig.

Och sist men inte minst en nyfunnen kusin.
Ibland är livet bara så bra :)


1 kommentar:

  1. Såååå fint skrivet ... inte bara om mig. :) Jag blir ju nästan lite tårögd. :)

    SvaraRadera