fredag 14 augusti 2015

Gooood morning world :)

Ja,ni ser rätt.
Jag är vaken vid denna tidiga timma.
Och då undrar ni ju naturligtvis VARFÖR DÅ?
Och i ärlighetens namn,det gör jag också!
Svaret kan ju vara att jag gick aldrig till sängs.
Eller jo,det gjorde jag men jag kunde inte somna.
Tror jag har försökt allt.
Men inget har hjälpt.
Så det har varit en sömnlös natt.
Jag är inte ens trött nu.
Det sägs att ju äldre man blir desto mindre sömn behöver man.
Men hallååååå.
Så jäkla gammal är jag väl dock inte.
Eller?
Vid närmare eftertanke så är jag nog det,hahahaha.
Men skitsamma.
Det är faktiskt mysigt att sitta här och se hur dagen börjar vakna
där ute.
Och det sägs ju att man inte ska sova bort sitt liv.
Det är säkert helt rätt.

Livet i det stora hela är ju på uppgång just nu.
Många planer är på väg att förverkligas.
Och det känns ju riktigt najs.

Om ett par timmar ska jag dra till en kompis över bron.
Så mina vänner jag önskar er en trevlig fredag.
Och ni andra ni får ha det precis som ni vill.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar