tisdag 11 augusti 2015

Gud nu är jag här igen.

Faktiskt flera person som önskat att jag skulle ta mig ett snack med dig.
Ena timmen regnar det,nästa skiner solen.
Vet du att det påstås att det här är den märkligaste sommar vi har haft
på 139 år.
Vad har du för förklaring på det?
Dessutom tajmar du regnet exakt tills varje gång jag ska ut med hunden.
Har du något emot mig eller?
Det kan ju verka så ur mitt perspektiv.
Jag tycker faktiskt att du ska skärpa dig nu.
Vad är dina planer?
Att vi ska ha en skitsommar.
Och 30 grader varmt i December?
Skulle inte förvåna mig ett dugg.
Gud du har flippat ut kan jag tycka.
Så mitt råd till dig är skärp dig.
Med vänlig hälsning från din trogna tjänare.
Pia Khan.
                                                         Här får du lite love.
                                                         En liten muta så du kan ge oss
                                                         bättre väder :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar